lauantai 26. maaliskuuta 2016

Vuoden 2016 vaatebudjetti/helmikuu

Lankalauantaina voi aamulla muistella helmikuun ostoksia. Heh, kulut on kyllä aikoinaan kirjattu, mutta en ole saanut aikaiseksi muutamaa riviä.

Uutena:
Alusvaatteita    20 euroa
Sukkahousut     11 euroa

Kirpputoreilta:
Neulemekko Fidasta    7 euroa
Musta villatakki Kontista  5 euroa

Yhteensä 43 euroa

Kuvia ei näistä nyt ole. Neulemekko on Espiritin ja ollut oikein hyvä ostos. Mukava arkinen käyttövaate.

Tuunausrintamalla olen puurtanut Inwearin silkkisen mekon parissa jo kuukausia. Eli olen lykännyt ja lykännyt ja ommellut vain kurssi-iltoina. Vielä viimeiset viilaukset ja voin esitellä mekon.  Muuta olen kyllä ommellut paljonkin, mutta ei vaatteita, vaan kaikenlaista pientä helpompaa. Olen myös neulonut niin paljon, että nyt ranteeni on saikulla. Lähinnä vauvanvaatteita, pari villatakkia, vauvanpeiton, sukkia ja lapasia.

Olen etsiskellyt siistiä kivanväristä miesten paitaa josta voisi tehdä kesäksi tunikan. Esimerkiksi tällaista olen ajatellut.

Kuva sivustolta wonderfulDIY.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti