torstai 27. marraskuuta 2014

Enkelipaja

Täällä on kuumeisesti näperretty enkeleitä lauantain myyjäisiä varten. Kaikki materiaalit ovat kierrätystavaraa, joko omia tai kirpputoreilta löydettyjä. Uutta on vain enkelien hiukset ja kultapahvit siipiin sekä kultanauhat.

Olen tehnyt näitä kahdeksan. Yhden olen jo antanut pois ja yksi jää minulle, muut menee myyntiin.
Kasvot on tehty sukkahousuista. Halusin tehdä myös tummaihoisia, juoksin ainakin neljässä eri kaupassa ennenkuin löysin suklaaruskeat sukkahousut jotka kelpuutin.

Saa nähdä käykö kauppa. Jos ei, niin ei se oikeastaan haittaa. Olen jo kiintynyt näihin tyttöihin, kaikista tulee erinäköisiä ja jokaisella on oma persoona. Ainakin minun mielestäni :D.





2 kommenttia:

  1. Kovasti suloisia enkeleitä, tulin ihan hyvälle tuulelle näistä kuvista ja tuli halu askarrella samanlaisia joita tekisin suuren lauman ja langalla ripustaisin ikkunaan. Ehkä joskus, nyt ei tunnu riittävän aika. Olisipa kiva tehdä näitä vieläin kansainvälisimpinä versioina. Keltaisia sukkahousuja ja itämaisia ihmisiä ja punaista sukkahousua ja intiaaneja :) Ja vihreistä marsilaisia. Jotka eivät kyllä varmaan jouluun kauheasti liity. Mutta huvin vuoksi ;)

    VastaaPoista
  2. Aivan samoja ajatuksia tuli minullekin. Tuli paljon ideoita miten erilaisia kankaita voisi käyttää mekkoihin. Hienoja intialaisia sareja, eskimotyttöjä, intiaaneja. Olen tehnyt näitä vaaleita ja tummia lisää myytyjen tilalle. On hauskaa kun jokaisesta tulee erinäköinen. Kiva kun pidit niistä:)

    VastaaPoista