lauantai 24. tammikuuta 2015

Vapaapäivä

Teen nykyään töitä maanantaista keskiviikkoon ja olen loppuviikon vapaana. Ihana järjestely, aikaa jää ruhtinaallisesti harrastuksille, perheelle, ystäville ja liikunalle. Yleensä olen kiireisempi torstaisin ja perjantaisin kuin työpäivinä. Niin paljon pitäisi ehtiä ja ruokaakin pitää laittaa ja kaupassa käydä.


Aamut on parhaita, tällä kerralla luomukaurapuuroa, pakastevadelmia ja mustikoita hunajan kera. Kahvia ja kauraleipää. Lehti kuuluu vielä minun aamuuni, printti pitää pintansa ainakin minun mielestäni.


Olen saanut vieraakseni suloisen kissaneidon. Hän on oikein mukava kumppani, tulemme toimeen loistavasti. Kisun nimi on Viiri.



Olen ehtinyt neulomaan ja ompelemaan aika paljon. Tässä pienet lapaset Lumille jämälangoista.

Perjantai-iltana olin tuunauskurssilla ja nyt lähden marttojen käsityökurssille. Tehdään virkattuja vihanneksia päiväkodeille.

Hauskaa lauantaita teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti