keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Keittiön laatat

Olen saanut keittiösuunnitelmani eteenpäin, tarjousta en ole vielä saanut. Kaakelit ajattelin ottaa Pukkilasta. Niistäkin tulee valkoiset, Arkitekt Color -mallistosta. Tässä muutama kuva Pukkilan sivuilta,  
tämäntapaista olen ajatellut.



Olen alkanut pakata astioita laatikoihin. Koko keittiö pitää tietenkin tyhjentää ja olohuone myös.
Aion myös vaihtaa lattian parkettiin putkiremontin yhteydessä.
Voi olla kun kuulen remontin kokonaishinnan, joudun tyytymään laminaatteihin. Mutta en nyt jaksa murehtia sitä vielä.


 Kaikenlaista tavaraa on kertynyt, nämä on olleet keittiön koristeena. Saa nähdä löytyykö niille enää paikkaa uudessa keittiössä. Olen tänään pakannut kolme laatikkoa, laseja ja muita astioita ja käynyt Bauhausissa ostamassa lisää laatikoita, kuplamuovia ym. Nyt on aika raukea olo.


1 kommentti:

  1. Kauniit nuo teidän laatat. Minulla olisi haaveissa myös hieman tehdä päivitystä meidän kotiimme, vaihtaa juurikin laatat ja ehkäpä myös hommata uudet vetimet kaappeihin. On muuten todella nätit myös nuo teidän astiat! Toivottavasti saitte ne mahtumaan jonnekkin koristeeksi.

    VastaaPoista