torstai 4. heinäkuuta 2013

Kamera

Ostin viikonloppuna uuden kameran, olen jo pitkään halunnut saada parempia kuvia tänne blogiin. Valitsin Canonin PowerShot S110 -mallin. En halunnut järjestelmäkameraa, ei riitä kärsivällisyyttä sen opetteluun. Tälläkin mallilla pitäisi saada hyviä kuvia ja jos jaksaa opetella, voi tehdä paljon käsiasetuksilla. Nyt olen vähän yrittänyt tutustua niihin. Käyttöohje on kamalan laaja, DVD:llä useita satoja sivuja. Nykyään kun ei saa mitään käyttöoppaita paperiversiona.


Kesälomani alkaa huomenna! Yritän sen aikana opetella käyttämää kameraa kunnolla.
Tässä muutama harjoituskuva.

Ruusut on ihania.
Kliivia kukkii parvekkeella - neljä kukkavanaa!


Olen päässyt jo korjaamaan tomaattisatoa.


Olin viime viikolla neljä päivää Saksassa työmatkalla. Tässä tuliaisia pienelle lapsenlapselleni. Ostin ne C&A:stä, kannattaa käydä, lastenvaatteet on edullisia ja hyväntuntuisia. Fleecehaalari syksyn viileille ilmoille, maksoi 17 euroa ja yöpuku 7. Ostin vielä kahden myssyn paketin, maksoi yhteensä 4 euroa.
Itselle ostin luonnonvalkoiset mokkasiinit ja sinisen bleiserin. Nekin alennusmyynneistä, mutta ei C&A:sta, Engelhorn-tavaratalo on loistopaikka, hyvät valikoimat ja laatumerkkejä.

Olin Mannheimissa, ei mikään kaunotar kaupungiksi.


Harjoittelua - tykkään uudesta kamerastani. Nyt vaan pitää kuvata paljon ja perhehtyä ohjeisiin.

Ihanaa viikonloppua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti